ROMA

UNS DIES A ROMA:

Us explicare la meva experiència a Roma.

DIA 1:
El viatge amb autocar va ser dur. Masses hores dins d'un espai petit amb moltes persones; molta humanitat.
Va ser impossible dormir. Era molt incomode i hi havia gent que no deixava dormir.

DIA 2:
Vaig veure per primer cop la torre de pisa, era molt impresionant. Semblava una fotografia. Va ploure molt. Però va ser bonic. Vem arribar al hotel, estava molt be. El menjar estava FASTIGÓS, el pa estava molt sec i no tenia gust. I la pasta (tots els dies vem menjar pasta) no estava tan bona com pinta la gent.

DIA 3:
 Vem anar a florencia. Els monumens eren impresionants de veure, sobre tot desde abaix. Els museus tambe eren impresionants. Semblavem formigues de lo gran que eren les escultures i quadres.

DIA 4: 
Vem arribar a Roma, l'Hotel era molt gran i estava molt be. Roma la vaig veure poc pero hem va dornar temps de comprar 4 chorrades i provar un gelat (a florencia tambe hem vaig menjar un )
Roma de nit era molt bonica.

DIA 5:
Hem vaig aixecar a les 4.30 del mati. Vaig anar amb taxi al aeroport per tonar a bcn.
Era el primer cop que viatjava sola en avió. Vaig pujar i de lo cansada que estava hem vaig dormir abans de despegues. Vaig despertar-me quan ja es veia la costa de barcelona / maresme.
La meva mare hem va venir a buscar al aeroport. Vaig anar a casa, hem vaig desfer la maleta de Roma i vaig fer-me la maleta per anar a Valencia, a jugar el campeonat d'espanya amb la selecció Catalana.
A la 13.00 vaig anar a hospitalen per sortir amb l'autocar cap allà.
El viatge amb autocar va ser molt divertit, ja que ens van fer novatades (a les novates) per matar el temps.
Vem arribar al hotel, el mes gran que vaig estar en aquesta setmana. Les habitacions eren enormes.
El sopar va ser molt light, ho necesitava despres de tanta pasta i pollastre de Italia.

DIA 6:
Ens vem aixecar a les 7.30 del mati. Per anar a fer calentaments a la platja abans del partit.
Vem jugar contra castella lleó i despres contra Madrid. Ho vem guanyar tot pero madrid va ser dificil.
Vem arribar al hotel i ens vem banyar a la piscina per celebrar els dos partits del primer dia guanyats.

DIA 7:
Ens vam aixecar a les 7.00. Vam esmorzar i vam anar cap al camp.
El primer partit va ser contra andalusia i la final contra Valencia. Valencia portava 4 anys seguits guanyant.
Desprès de 4 anys Catalunya va guanyar. Vam quedar Primeres d'Espanya.
El viatge de tornada va ser tot festa. Va ser brutal. Estic orgullosa del que hem conseguit.





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

12 MESOS, 12 HISTÒRIES...

INVENTS

SANT JORDI