Viatge


BALI


El meu viatje seria anar a Bali, Indonesia. A visitar al meu cosi, que esta fent un restaurant alla i fa molt que no ens veiem.

El bitllet d'avio (fent escala) a Bali val uns 1.000€. Pero l'estancia alla es molt barata. El meu cosi m'ha dit que amb un euro al dia pots viure.

Agafaria el vol el dia 24 de juny al Aeroport de Barcelona.


13:20 – 15:00+1
Cathay Pacific
19 h 40 min
BCNDPS
1 escala
2 h 45 min HKG

1.078 €


Arribaria a Bali el 26 de juny, (pels canvis horaris que hi han)

M'allotjaria amb la meva mare i el meu germa a una casa d'alla.




Màx. persones: 2
- 160 m² - És més gran que la majoria de Ubud

No te la juguis: cancel·la després! Assegura't aquest bon preu avui.


Esmorzars i dinars inclòsos.
€ 2.793


Alquilariem un cotxe per 7955€ (30 dies)
Visitariem; 

Resultat d'imatges de el temple de Uluwatu

el temple de Uluwatu 


Resultat d'imatges de volcan mount batur bali


El mount batur (un volcà)


Imatge relacionada

La platja de sanur a fer surf.



Resultat d'imatges de sacred Monkey Forest SanctuaryImatge relacionada


Sacred Monkey Forest Sanctuary




Resultat d'imatges de Ulun Danu Bratan Temple


Ulun Danu Bratan Temple


Imatge relacionada


Goa Gajah


Imatge relacionada


Garuda Wisnu Kencana Cultural Park


Resultat d'imatges de Lake Tamblingan

Lake Tamblingan


Resultat d'imatges de Pura Luhur Batukaru


Pura Luhur Batukaru

Imatge relacionada

Padang Padang Beach

Resultat d'imatges de tegenungan Waterfall


Tegenungan Waterfall



Resultat d'imatges de Waterbom Bali Indonesia

Waterbom Bali


Despres aniriem a un restaurant bo (ens el recomanaria el meu cosi).

Alla es tipic l'arròs, la pasta, el marisc, les verdures i la carn de porc, ànec o pollastre. A Bali també es menja molt peix, sobretot el pagre, la ratlla, el daurat i el pagre vermell. També son molt tipiques les fruites autòctones.


La comida típica de Bali













Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

12 MESOS, 12 HISTÒRIES...

INVENTS

SANT JORDI